خبر فوری

 
برگزاری اجتماع عناصر تکفیری سپاه صحابه در اسلام آباد پایتخت پاکستان
کد خبر :1078309545

14:55 1401/07/21


برچسب ها : احمد لدهیانوی, اسلام آباد, افراد تکفیری, اورنگزیب فاروقی, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, گروه تکفیری, گروه تکفیری سپاه صحابه, لشکر جهنگوی,

عناصر تکفیری تروریستی با برگزاری گردهمایی در پایتخت پاکستان، ضمن ترویج ناامنی، شعار های شیعه کافر سر دادند...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عناصر تکفیری تروریستی سپاه صحابه/لشکر جهنگوی مورخ 14 مهر-6 اکتوبر گردهمایی با عنوان "کنفرانس شهدای اسلام و استحکام پاکستان" به منظور بزرگداشت سالروز به هلاکت رسیدن اعظم طارق در منطقه آبپاره اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار کردند که با شرکت معاویه اعظم طارق، محمد احمد لدهیانوی، اورنگزیب فاورقی و دیگر رهبران تروریست های سپاه صحابه همراه بود.

 

در این بین سخنرانان در اظهارات خود ضمن عرض ارادت به اعظم طارق، خاطر نشان ساختند که دولت باید به اهانت هایی که در شان صحابه انجام می شود توجه کرده وفورا قانون موثری در این زمینه وضع کند. قانون تراجنسیتی باید لغو شود. مسئولین و اعضای مفقود شده اهل سنت (عناصر فعال تکفیری تروریستی) من جمله شفیق معاویه و عالم طارق آزاد شوند.

محمد احمد لدهیانوی رهبر شورای علمای سنی پاکستان، رهبر مرکزی اورنگزیب فاورقی، معاویه اعظم نماینده مردم جهنگ در مجلس ایالت پنجاب، مسعود الرحمن عثمانی و دیگر افراد در اظهارات خود، گفتند: عاملان هتک حرمت به صحابه در دین مبین اسلام آشفتگی ایجاد می کنند.

 

 

احمد لدهیانوی تاکید کرد که دولت باید به وعده تصویب قانون مجازات اعدام برای حمایت از نوامیس صحابه و خود صحابه عمل کند.

همچنین در این کنفرانس عبد الخالق رحمانی، مفتی عبدالوحید جلالی، اشرف طاهر، عطا محمد دیشانی، شیخ تصدق، ربنواز حنفی، اشرف علی، عبدالله گل و اجمل بلوچ نیز سخنرانی کردند.

احمد لدهیانوی در سخنان خود همچون گذشته ضمن نسبت دادن اتهامات بی اساس به شیعیان و توهین به این مکتب، با قیاس نوامیس مکتب شیعه با زنان خراب، به آنها توهین و شعار "کافر کافر شیعه کافر" سر داد.

 

 

ازطرفی افراد شیعه نیز در واکنش به دهن کجی های این رهبر عناصر تکفیری تروریستی، علیه وی پرونده سازی کرده و شکایت ثبت کردند.

براساس گزارش، مردم و سازمان های شیعه در اقدامی علیه سرکرده های عناصر تروریستی چون لدهیانوی و اورنگزیب فاروقی در کلانتری منطقه آبپاره به جرم نقض برنامه اقدام ملی مبارزه با تروریسم طی کنفرانس، اظهارات نفرت انگیز، سر دادن شعار های شیعه کافر و ترویج ناامنی، پرونده سازی کرده و شکایت ثبت کردند که این امر خشم عناصر تکفیری را برانگیخته است.

عناصر تکفیری ظهر امروز پنجشنبه 21 مهر برنامه اعتراضات علیه این پرونده سازی در منطقه آبپاره ترتیب داده بودند و از طرفی در فضای مجازی نیز نارضایتی و خشم خود را از این شکایتنامه اعلام کرده و از دولت و نیروی پلیس خواستند تا هرچه زودتر این شکایتنامه را لغو کند.

حمید گل رئیس تحریک جوانان پاکستان و کشمیر و فرزند ژنرال عبدالله گل با حضور در این کنفرانس ضمن زدن مهر تایید براین گردهمایی، در سخنرانی خود خطاب به معاویه اعظم گفت: برادرم معاویه، در کنفرانس قبلی که من در کنار شما شرکت کردم، برخی سازمان ها و گروه ها از این حضور من ناراحت شدند و با چاپ کردن بنر هایی اظهار داشتند که حمید گل در کنار عناصر تروریستی حضور یافته است، آری اگر یاد نام پیامبر، یاد نام خدا و شهدا تروریسم است، من همواره مرتکب این عمل خواهم شد.

 

ارسال نظر

 
1