خبر فوری

 
برچیده شدن نقاب دروغین مدعیان حمایت از اصحاب پیامبر اسلام در پاکستان
کد خبر :1834399110

15:39 1399/06/24


برچسب ها : اورنگزیب فاروقی, تکفیریت, زیارت عاشورا, شیعیان پاکستان, گروه تروریستی سپاه صحابه, یزید,

عناصر وابسته به گروه تکفیری_تروریستی سپاه صحابه که با ادعای دروغین حمایت از اصحاب پیامبر(ص) و خلفای اسلام به خیابان های کراچی آمده بودند در اقدامی جدید به حمایت از جنایتکار ملعون واقعه عاشورا پرداختند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| عناصر وابسته به گروه تکفیری_تروریستی سپاه صحابه که با ادعای دروغین حمایت از اصحاب پیامبر(ص) و خلفای اسلام به خیابان های کراچی آمده بودند در اقدامی جدید به حمایت از جنایتکار ملعون واقعه عاشورا پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تکفیریان تروریستی سپاه صحابه در جریان اعتراضات نمایشی خود در شهر کراچی مرکز ایالت سند با سر دادن شعارهایی در حمایت از یزید بن معاویه جنایتکار دشت کربلا علنا خود را به عنوان پیروان حاکم فاجر شام معرفی کردند.

لازم به ذکر است در حال حاضر شخصیت های برجسته دستگاه حکومت ظالم و خونخوار بنو امیه همچون ابوسفیان و معاویه که ریشه آنان به مشرکان مکه می رسد توسط فرقه های وهابی به عنوان اصحاب رسول خدا(ص) شناخته می شوند و انجام اینگونه اقدامات می تواند در راستای به رسمیت شناختن شخصیت یزید بن معاویه به عنوان یکی از چهره های مورد اقبال مسلمانان باشد.

دور از انتظار نیست که پس از عادی سازی حمایت از یزید بن معاویه که دستان پلیدش به خون پاک خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) آلوده است، مصوبه هایی در حمایت از وی و شمار نمودن این جنایتکار اعظم بنی امیه در مجلس ملی و یا مجلس های ایالتی پاکستان ارائه و مورد تصویب قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر

 
1