خبر فوری

 
بررسی گسترش روابط تجاری میان پاکستان و عربستان سعودی طی دیدار مقامات دو کشور
کد خبر :1505509769

17:43 1399/08/10


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنعت جده, پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, تجارت, جده, رئیس اتاق بازرگانی, سرمایه گذاری, سرکنسول پاکستان, عربستان سعودی,

خالد مجید سرکنسول پاکستان در جده طی بازدید از اتاق بازرگانی و صنعت جده JCCI، با محمد یوسف ناغی رئیس این اتاق بازرگانی دیدار کرد.


جده: به گزارش راز نیوز| خالد مجید سرکنسول پاکستان به همراه معاون خود و مسئول بازرگانی کنسولگری در جده طی بازدید از اتاق بازرگانی و صنعت جده JCCI، با محمد یوسف ناغی رئیس این اتاق بازرگانی دیدار کرد، طرفین در این دیدار در زمینه موضوعات مورد علاقه تجاری متقابل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرکنسول پاکستان ضمن ارائه گزارش مفصلی از اوضاع و سیاست های تسهیلاتی بخش های تجارت و سرمایه گذاری دولت فدرال، ابراز داشت که فرصت هایی برای ارتقاء تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری در بخش های سنتی از جمله محصولات غذایی، منسوجات، مصالح ساختمانی، فناوری اطلاعات، ابزار جراحی، تجهیزات ورزشی، گردشگری و غیره وجود دارد. خالد مجید ضمن دعوت از رئیس اتاق بازرگانی جده برای استفاده از این فرصت ها، تاکید کرد که یک محیط مناسب برای سود متقابل وجود دارد.

رئیس جی سی سی آی طی گفتگوی خود در مورد مناطق اولویت دار برای ارتقاء فعالیت های تجاری و بازرگانی در محدوده موضع 2030 عربستان سعودی که شامل توسعه، بهبود و بهبود مراکز تدارکات، مراکز محلی و منطقه ای برای فعالیت های تجاری است، توضیح مختصری ارائه کرد و گفت: برای ایجاد منابع درآمدهای غیرنفتی با تحول در شهر های جده و تاسیسات مربوط به آن، توسعه و استقرار صنایع کوچک، ارتقاء صنعت سرگرمی و مهمان نوازی با تمرکز ویژه بر صنعت گردشگری و اوقات فراغت و توسعه شهری درحال تلاش هستیم.

طرفین در زمینه افزایش روابط نهادی و همچنین در مورد یک برنامه اقدام دائمی برای تقویت فعالیت های تجاری دوجانبه توافق کردند.

ارسال نظر

 
1