خبر فوری

 
 
بررسی قرارداد تحویل مجرمان میان پاکستان و انگلیس طی دیدار شیخ رشید با کریستین ترنر
کد خبر :679326294

14:04 1400/10/28


برچسب ها : امضای قرارداد, پاکستان و انگلیس, دکتر کریستین ترنر, روابط دوجانبه, شیخ رشید احمد, مجرم, وزیر کشور پاکستان, کریستین ترنر, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان,

دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد که در این بین پیشرفت صورت گرفته در زمینه قرارداد های تحویل مجرمان و بازگشت شهروندانی که دوران محکومیت خود را سپری کرده اند میان پاکستان و انگلیس مورد بررسی قرار گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد که در این بین پیشرفت صورت گرفته در زمینه قرارداد های تحویل مجرمان و بازگشت شهروندانی که دوران محکومیت خود را سپری کرده اند میان پاکستان و انگلیس مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این نشست، در رابطه با نهایی سازی و امضای هرچه سریعتر این قرارداد ها توافق و گفته شد که این توافقنامه ها به سود دو کشور می باشند. باید کار بر روی این قرارداد ها را تسریع بخشید، توافقنامه های دوجانبه ارتقا و تقویت روابط دوطرفه را به همراه خواهند داشت.

براساس گزارش بخش رسانه ای وزارت کشور پاکستان از این دیدار، شیخ رشید احمد با برجسته سازی روابط دیرینه دو کشور، از اهمیت این روابط برای پاکستان گفت و افزود: شهروندان پاکستانی تبار انگلیسی از دارایی های ارزشمند ما می باشند.

وی افزود: شهروندان پاکستانی مقیم انگلیس در زمینه گسترش مناسبات دوجانبه بسیار کمک می کنند.

کمیساریای عالی انگلیس اظهار داشت: روابط میان پاکستان و انگلیس بسیار دوستانه و همه جانبه هستند، همکاری پاکستان در زمینه امور اتباع خارجی در افغانستان و کمک در خارج کردن شهروندان افغان قابل ستایش است.

ارسال نظر

 
1