خبر فوری

 
 
بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه هند و امارات متحده عربی در دیدار وزرای امور خارجه دو کشور
کد خبر :1365621517

16:10 1399/09/07


برچسب ها : سوبرامانیام جایشانکار, عبدالله بن زاید آل نهیان, هند و امارات متحده عربی, وزیر امور خارجه امارات متحده عربی, وزیر امور خارجه هند,

وزرای امور خارجه هند و امارات متحده عربی در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه دوستانه میان دهلی‌نو و ابوظبی پرداختند.



ابوظبی: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه هند و امارات متحده عربی در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه دوستانه میان دهلی‌نو و ابوظبی پرداختند.
بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر سابرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند که در امارات به سر می‌برد با حضور در ساختمان مرکزی وزارت امور خارجه امارات متحده عربی با عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری بین‌الملل امارات متحده عربی دیدار نمود.
دو طرف در این دیدار درباره مناسبات دوجانبه دهلی‌نو و ابوظبی، گسترش بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه‌ای به بحث و گفتگو پرداختند.
وزرای امور خارجه هند و امارات در این دیدار ظرفیت‌های موجود میان دو کشور برای گسترش همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های تجاری، اقتصادی، انرژی و مواد غذایی و همچنین همکاری‌های دفاعی و استراتژیکی را مورد بررسی قرار دادند.
دکتر سابرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در دیدار با همتای اماراتی خود وی را از آخرین وضعیت شیوع ویروس کووید_19 در هند، اقدامات دولت هند برای مقابله با آن و ابعاد درمانی و اقتصادی شیوع این ویروس آگاه ساخت.
لازم به ذکر است وی پیش از این با شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی نیز به دیدار و گفتگو پرداخت و پیام تقدیر نارندرا مودی نخست وزیر هند برای همکاری دولت امارات متحده در حفاظت از شهروندان هندی را به وی ابلاغ نمود.

ارسال نظر

 
1