خبر فوری

 
 
بدقولی سازمان های اطلاعاتی پاکستان و ربوده شدن یکی دیگر از جوانان شیعه
کد خبر :59788207

15:14 1398/03/24


برچسب ها : ارتش, پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شیعه, کراچی,

در تاریخ 11 ژوئن مصادف با 21 خرداد ماه یکی دیگر از جوانان شیعه به نام میثم مهدی از منطقه ملیر کراچی ربوده شد.


کراچی: به گزارش رازنیوز، بدقولی و عدم متعهد بودن سازمان های امنیتی پاکستان و روند ربوده شدن شیعیان پاکستان همچنان ادامه دارد. قابل ذکر است خانواده های افراد ربوده شده شیعه ماه گذشته برای پایان دادن به روند ربودن جوانان شیعه و دیگر اقدامات غیر قانونی و انسانی نقاب پوشان سازمان های اطلاعاتی پاکستان به مدت 13 روز مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان تحصن کردند. پس از مذاکرات تیم تحصن کنندگان، سازمان اطلاعاتی امنیتی پاکستان متعهد به پایان دادن به ربودن افراد شده و در پی آن 32 تن را نیز آزاد کردند. اما آغاز روند ربودن افراد شیعه نشان از عهد شکنی سازمان های اطلاعاتی پاکستان دارد.
قابل ذکر است در تاریخ 11 ژوئن مصادف با 21 خرداد ماه یکی دیگر از جوانان شیعه به نام میثم مهدی از منطقه ملیر کراچی ربوده شد.

گفتنی است ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان پس از روی کار آمدن حزب تحریک انصاف PTI روند ربودن مخالفان خود علاوه بر شیعیان از اقوام بلوچ، سندی و پشتون را افزایش داده اند. ارتش پاکستان در حال حاضر تمامی افرادی که تفکری مخالف این سازمان داشته باشند یا سخنی مخالف آن بزنند را شبانه می رباید.

 

ارسال نظر

 
1