خبر فوری

 
 
بازگشت سفیر پاکستان به کابل و دیدار با امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان
کد خبر :1299101171

19:26 1402/01/29


برچسب ها : افغانستان, امیر خان متقی, پاکستان و افغانستان, دیدار, سفارت پاکستان, سفیر پاکستان در افغانستان, سوء قصد, گفتگو, وزیر امور خارجه افغانستان,

عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان در کابل با امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان دیدار و گفتگو کرد.


کابل: به گزارش راز نیوز | عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان در کابل با امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

امیر خان متقی ضمن خیر مقدم به دیپلمات پاکستانی، ابراز امیدواری کرد که بازگشت وی موجب گسترش و توسعه روابط دیپلماتیک میان پاکستان و افغانستان گردد.

در همین حال، عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان از وزارت امور خارجه افغانستان خواست تا با سفارت پاکستان در خصوص تسهیل ویزا میان دو کشور همکاری نماید، وی همچنین متعهد شد تا نقش خود را در تقویت تعاملات و روابط میان دو کشور ایفا کند.

لازم به ذکر است که پس از گذشت نزدیک به 4 ماه از سوء قصد به سفیر پاکستان در کابل، طی رایزنی های وزرای امور خارجه دو کشور، عبید الرحمان نظامانی طی بازگشت به کابل با مأموریت دیپلماتیک خود در این کشور آغاز به کار کرد.

 

ارسال نظر

 
1