خبر فوری

 
بازگشایی مرکز صدور ویزای کانادا در اسلام آباد طی رایزنی های رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :2092450684

19:24 1401/09/07


برچسب ها : اتحادیه کشورهای مشترک المنافع, افتتاح مرکز صدور ویزا, پاکستان و کانادا, دیدار, رئیس مجلس سنای کانادا, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, گفتگو,

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی سفر به هالیفاکس کانادا با آنتونی روتا رئیس مجلس عوام و جورج فیوری رئیس مجلس سنای این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

هالیفاکس: به گزارش راز نیوز | راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی سفر به هالیفاکس کانادا در کنفرانس پارلمانی مشترک المنافع شرکت به عمل آورد و با رئیس مجلس عوام و سنای این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها، راجا پرویز اشرف از همتای کانادایی خود خواستار انتقال مرکز صدور ویزای کانادا از ابوظبی به پاکستان شد تا صدور ویزا برای پاکستانی های مقیم کانادا و شهروندانی که قصد سفر به این کشور را دارند تسهیل یابد همچنین با این اقدام سرعت عمل در صدور ویزا نیز افزایش خواهد یافت.

در پی درخواست رئیس مجلس ملی پاکستان، رؤسای پارلمان کانادا به وی اطمینان دادند که این مسئله را با دولت خود در میان خواهند گذاشت و نقش کامل خود را در تحقق این موضوع ایفا خواهند نمود.

در همین حال پس از رایزنی های مؤثر هیئت پارلمانی پاکستان، دولت کانادا تصمیم گرفت تا مرکز صدور ویزای خود را به شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان منتقل نماید.

در نتیجه این تصمیم گیری از سوی دولت کانادا، راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان از همتای کانادایی خود به دلیل پیگیری و اقدام فوری در این زمینه تشکر و قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1