خبر فوری

 
بازدید ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از پادگان های ارتش در کویته و تربت
کد خبر :2054076582

15:49 1401/09/20


برچسب ها : ایالت بلوچستان, بازدید, تربت, سپهبد عاصم منیر, ستاد فرماندهی کویته, شهر تربت, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده سپاه کویته,

ژنرال عاصم منیر فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان در سفر دو روزه خود به ایالت بلوچستان از پادگان ارتش در کویته و تربت بازدید کرد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | ژنرال عاصم منیر فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان در سفر دو روزه خود به ایالت بلوچستان از پادگان ارتش در کویته و تربت بازدید کرد و در جریان آمادگی های عملیاتی، آموزشی ارتش پاکستان قرار گرفت.

ژنرال عاصم منیر پس از ورود به پادگان ارتش در کویته، مورد استقبال سپهبد آصف غفور فرمانده این پادگان قرار گرفت و با حضور در یادواره شهدای کویته بیان کرد: تمام تلاش های ممکن جهت برقراری امنیت برای مردم به کار گرفته و محیط مساعدی برای توسعه و شکوفایی تامین خواهد شد.

وی همچنین از دانشکده فرماندهی و ستاد کویته و مدرسه پیاده نظام و تاکتیک نیز بازدید به عمل آورد و در تعامل با سربازان، افسران و مربیان، به افسران جوان توصیه نمود که برای مقابله با چالش های پیش رو خود را بصورت حرفه ای تقویت نمایند.

ژنرال سید عاصم منیر در پایان از پادگان ارتش پاکستان در تربت بازدید کرد و در جریان وضعیت امنیتی و اقدامات جاری در بلوچستان جنوبی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1