خبر فوری

 
بازدید ژنرال احسان محمود از اسکردو
کد خبر :396444621

22:33 1397/11/09


برچسب ها : احسان محمود, اسکردو, بلتستان, ژنرال, سفر, گلگت,

فرمانده کل نیروی گلگت بلتستان ژنرال احسان محمود برای بازدید به شهر اسکردو بلتستان رفت۔


 

فرمانده کل نیروی گلگت بلتستان ژنرال احسان محمود برای بازدید به شهر اسکردو بلتستان رفت۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از اسلام تایمز فرمانده کل نیروهای گلگت بلتستان برای بازدید به شهر اسکردو آمد در این دوره وی به مناطق مختلف اسکردو رفت و با مقامات و مردم این شهر نیز ملاقات کرد۔

 

 

 

 

 

در این بازدید ژنرال محمود احسان در ضمن سخنرانی در پایگاه پولیس این شهر اظهار داشت کسی فکر نه  کند که گلگت بلتستان از پاکستان جداست مردم این منطقه کسانی هستند که بیشترین محبت را نسبت به پاکستان دارند۔

 

وی افزود نیروهای  پولیس گلگت بتستان یکی از با وفادار ترین و عادل ترین نیروهای پاکستان می باشند همچنین جوانان این منطقه در ارتش پاکستان بیشترین قربانی های را برای حفظ این کشور داده اند۔

 

طبق تحلیل گران ارشد راز نیوز سفر ژنرال احسانمحمود  در زمانی صورت گرفته که مردم این منطقه شدیدا از وضع فعلی گلگت بلتستان ناراحت می باشند۔

دولت عمران خان و همچنین دولت های قبلی وعده های به مردم این مناطق داده اند که تا هنوز هیچ وعده ای عملی نشده است۔

 

 

یکی از مهم ترین مسائلی که در حال حاضر مردم این منطقه را شدیدا ناراحت کرده است قبول نکردن این منطقه بعنوان یکی از ایالت های پاکستان می باشد۔ مردم این منطقه از مددت ها پیش برای گرفتن حقوق اساسی خود تظاهرات و اجتماعاتی نیز برگزار کرده اند در این اوضاع بعید نیست که ژنرال احسان محمود برای دلگرمی مردم این مناطق به شهر اسکردو آمده باشد۔

 

 

چندین روز قبل مردم این منطقه تظاهرات گسترده ای برای گرفتن حقوق خود انجام داده اند و این تطاهرات موجب شده است که دولت فیدرال نسبت به مشکلات گلگت بلتستان جدی شود و سفر ژنرال احسان محمود برای آرام کردن احساسات و دلگرمی مردم این منطقه می باشد۔

ارسال نظر

 
1