خبر فوری

 
بازدید وزیر بهداشت پاکستان از مرکز منطقه ای خون به همراه هیئت عالی رتبه اماراتی
کد خبر :548554121

17:23 1402/01/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, حاکم دبی, سرمایه گذاری, عبدالقادر پتیل, هیئت اماراتی, وزیر بهداشت, وزیر بهداشت پاکستان,

عبدالقادر پتیل وزیر بهداشت پاکستان به همراه هیئت عالی رتبه اماراتی از مرکز منطقه ای خون بازدید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عبدالقادر پتیل وزیر بهداشت پاکستان طی بازدید از مرکز منطقه ای خون به همراه هیئت عالی رتبه اماراتی، با بیان اینکه پاکستان به روابط خود با کشور امارات اهمیت بسزایی می دهد، و همکاری در بخش بهداشت میان دو کشور، برای مردم پاکستان بسیار سودمند خواهد بود، گفت: این مرکز با همکاری آلمان تاسیس شده است.

هیئت شامل اعضای خانواده حاکم دبی چون شیخ احمد بن دلموک بن جمعه آل مکتوم، نصیر علی خمیس المامحی مدیر عملیات حیات بیوتکنولوژی ، هانگ بن کانگ مدیر اجرایی حیات بیوتکنولوژی، عبید احمد الزعابی رئیس مشارکت های استراتژیک در حیات بیوتکنولوژی بین المللی، صبور کرامت مشاور عمومی و اسماعیل شیران مشاور بهداشت، می باشد.

گفتنی است هیئت با هدف شروعی جدید در بخش بهداشت این بازدید را انجام داده اند و به منظور سرمایه گذاری در واکسن ها و تحقیقات از جمله پلاسمافرزیس و توسعه واکسن در پاکستان، به این سفر آمده اند.

وزیر فدرال پاکستان، اظهار داشت: همکاری اخیر دو کشور در این دستور کار مهم بهداشتی در خصوص اصلاح خدمات بانک خون از طریق ایجاد تاسیسات تولید و تهیه پلاسما در پاکستان و توجه ویژه دولت برادرمان نقش مهمی در ارائه امکانات بهداشتی با کیفیت خواهد داشت. من مطمئن هستم که ایجاد امکانات به طور مستقیم به مردم کمک خواهد کرد.

شیخ احمد بن دلموک اظهار داشت که امارات کاملا متعهد به حمایت از توسعه، اجرا و گسترش این پروژه در سراسر پاکستان می باشد. پاکستان و امارات در طور سالیان متمادی شالوده محکمی از روابط سودمند متقابل، دوستی و همکاری مسالمت آمیز ایجاد کرده اند و امارات مایل به سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان به ویژه بهداشت و درمان است.  

ارسال نظر

 
1