خبر فوری

 
بازدید وزیر ارشد و وزیر شهرسازی ایالت سند از بزرگترین مرکز صدور ویزای امارات در شهر کراچی
کد خبر :158710645

15:37 1402/02/08


برچسب ها : افتتاح مرکز صدور ویزا, امارات متحده عربی, بازدید, پاکستان و امارات متحده عربی, سرکنسول امارات متحده عربی, سید مراد علی شاه, سید ناصر حسین شاه, سیل زدگان, نیروی کار, وزیر ارشد ایالت سند, وزیر شهرسازی سند, کراچی,

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند به همراه سید ناصر حسین شاه وزیر شهرسازی ایالت سند از بزرگترین مرکز صدور ویزای امارات متحده عربی در آسیا که به تازگی در کراچی تاسیس شده است، بازدید نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند به همراه سید ناصر حسین شاه وزیر شهرسازی ایالت سند از  بزرگترین مرکز صدور ویزای امارات متحده عربی در آسیا که به تازگی در کراچی تاسیس شده است، بازدید نموده و مورد استقبال بخیت عتیق الرومیثی سرکنسول امارات متحده عربی قرار گرفتند.

سید مراد علی شاه ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز صدور ویزا بیان کرد: این مرکز برای نیروی کار ماهر پاکستانی به ویژه جوانان ایالت سند جهت فعالیت و استخدام در امارات متحده عربی مؤثر و حائز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: این مرکز ویزا همچنین به متقاضیان کار در امارات مشاوره می دهد و انجام کارهای دفتری شهروندان سندی ساکن در امارات متحده عربی را نیز بر عهده دارد.

وی همچنین از تاسیس بزرگترین مرکز صدور ویزای امارات متحده عربی در شهر کراچی تشکر کرد و آن را مایه آسایش و آرامش شهروندان سندی که قصد عزیمت به این کشور را دارند توصیف نمود.

در پایان این بازدید بخیت عتیق الرومیثی سرکنسول امارات متحده عربی به سید مراد علی شاه و وزیر شهرسازی ایالت سند در خصوص بخش های مختلف این مرکز توضیحاتی ارائه داد.

پیش از این بخیت عتیق الرومیثی سرکنسول امارات متحده عربی در دفتر وزارت شهرسازی ایالت سند با سید ناصر حسین شاه دیدار و در خصوص کمک های امارات برای بهبود و بازسازی مناطق سیل زده گفتگو کرد.

وی در این دیدار، سید ناصر حسین شاه را از فعالیت ها و کمک های دولت امارات متحده عربی در خصوص بهبود وضعیت مردم و بازسازی مناطق سیل زده در پاکستان و به ویژه ایالت سند مطلع ساخت و بیان کرد: رابطه میان امارات متحده عربی و پاکستان مانند یک روح در دو بدن است.

در همین حال، سید ناصر حسین شاه وزیر شهرسازی ایالت سند از خدمات و کمک های بی دریغ دولت امارات متحده عربی به مردم و دولت پاکستان در شرایط سخت و دشوار به ویژه در بحران سیل اخیر تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

 
1