خبر فوری

 
 
بازدید نمایندگان خبرگزاری های بین المللی از خط مرزی مشترک پاکستان و هند
کد خبر :745782130

11:27 1398/06/08


برچسب ها : بازدید, جامو و کشمیر, خط مرزی پاکستان و هند, نمایندگان رسانه های خارجی,

گروهی از نمایندگان خبرگزاری و رسانه های بین المللی با دعوت ارتش پاکستان از خط مرزی مشترک پاکستان و هند بازدید نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز گروهی از نمایندگان خبرگزاری و رسانه های بین المللی با دعوت ارتش پاکستان از خط مرزی مشترک پاکستان و هند بازدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده؛ ژنرال آصف غفور مسئول اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود نوشت: گروهی از نمایندگان خبرگزاری ها و رسانه های خارجی از نقطه صفر مرزی پاکستان-هند بازدید نمودند و ارتش پاکستان نیز گزارشی از نقض پی در پی پیمان آتش بس توسط نیروهای مرزی هند و هدف قرار دادن عامدانه مناطق شهرنشین را به نمایندگان خبرگزاری ها ارائه داد.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR)، نمایندگان رسانه ها به صورت آزادانه و بدون هیچگونه محدودیت به گفتگو و مصاحبه با مردم محلی پرداختند.

لازم به ذکر است پس از لغو قانون مربوط به امتیازات ویژه منطقه کشمیر از سوی هند، نیروهای امنیتی هند از 25 روز گذشته قانون منع رفت و آمد در منطقه کشمیر را اعمال کرده اند به صورتی که حتی هیچکدام از سیاستمداران احزاب اپوزیسیون هندی و نمایندگان رسانه های محلی و بین المللی حق ورود به این منطقه را ندارند.

همچنین نیروهای مرزی هند نیز تاکنون چندین مرتبه اقدام به نقض آتش بس و گشودن آتش به سوی مناطق شهری خاک پاکستان نموده اند که در اثر آن دهها تن از شهروندان بی گناه و غیرنظامی پاکستانی اعم از زن و کودک جان باخته اند.

ارسال نظر

 
1