خبر فوری

 
 
بازدید نخست وزیر و فرمانده ستاد ارتش پاکستان از خط مرزی مشترک با هند
کد خبر :1934274660

10:17 1398/06/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, خط مرزی پاکستان و هند, عمران خان, قمر جاوید باجوا,

به مناسبت روز دفاع پاکستان، عمران خان نخست وزیر و ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان و هیئت همراه از خط مشترک مرزی پاکستان و هند بازدید نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به مناسبت روز دفاع پاکستان، عمران خان نخست وزیر و ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان و هیئت همراه از خط مشترک مرزی پاکستان و هند بازدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان نخست وزیر و فرمانده ستاد ارتش با حضور در خطوط مرزی، ضمن بررسی وضعیت کلی منطقه با مرزبانان ارتش پاکستان نیز دیدار نمودند، در جریان این بازدید گزارشی از جدیدترین وضعیت خطوط مرزی به نخست وزیر پاکستان ارائه گردید.

وی در ادامه استواری و صلابت نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان در دفاع از تمامیت ارضی پاکستان و پاسخ کوبنده به تجاوز نیروهای مرزی هند را مورد تمجید قرار داد.

نخست وزیر پاکستان همچنین با شهروندان محلی مرزنشین از جمله خانواده های جان باختگان و مجروحان در نتیجه تجاوز مرزی هند نیز دیدار و از صبر و بردباری آنان تقدیر نمود.

وی طی سخنانی اظهار داشت: اقدام هند در آتش گشودن به سوی مناطق آزاد جامو و کشمیر پاکستان و حبس خانگی شهروندان در کشمیر اشغالی بدترین نوع نقض حقوق بشر می باشد.

وی افزود: پاکستان برای اعطای حق خودمختاری به مردم کشمیر اشغالی در کنار آنان حضور خواهد داشت، اکنون تمامی تمرکز ما بر افشای جنایت های دولت فاشیست هند می باشد و ارتش ما نیز آماده مقابله با هرگونه اقدام تجاوز گرایانه نیروهای مرزی هند می باشد.

ارسال نظر

 
1