خبر فوری

 
 
بازدید فرمانده سپاه بلوچستان از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن شهر کویته
کد خبر :527220204

16:21 1401/07/28


برچسب ها : ایستگاه راه آهن شهر کویته, بازدید, بلوچستان, دیدار, سپهبد آصف غفور, سرپرست بخش راه آهن شهر کویته, فرمانده سپاه ایالت بلوچستان, فرودگاه بین المللی کویته, مدیر فرودگاه بین المللی کویته, نیروهای امنیتی فرودگاه, کویته,

سپهبد آصف غفور فرمانده سپاه بلوچستان از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن شهر کویته بازدید کرد و طی آن با ملک مظهر حسین مدیر این فرودگاه و مسئولان نیروهای امنیتی آن و سپس با سرپرست بخش راه آهن شهر کویته و دیگر مقامات ایالت بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.


کویته: به گزارش راز نیوز | سپهبد آصف غفور فرمانده سپاه بلوچستان از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن شهر کویته بازدید کرد و طی آن با ملک مظهر حسین مدیر این فرودگاه و مسئولان نیروهای امنیتی آن و سپس با سرپرست بخش راه آهن شهر کویته و دیگر مقامات ایالت بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

طی بازدید فرمانده سپاه بلوچستان از فرودگاه بین المللی شهر کویته مدیر این فرودگاه و مسئولان نیروهای امنیتی آن، وی را در مورد پروژ ه های توسعه فرودگاه، پروژه های امنیتی و سایر پروژه های توسعه آن آگاه کردند.

فرمانده سپاه بلوچستان طی این بازدید از پیشرفت های حاصل شده در پروژه های توسعه ای فرودگاه بین المللی کویته تمجید کرد و خواستار بازسازی این فرودگاه همانند فرودگاه های بین المللی پاکستان در ایالت های دیگر این کشور شد تا بهترین امکانات برای مسافران فراهم شود. وی گفت که ارتش پاکستان در این زمینه به این فرودگاه کمک خواهد کرد.

وی همچنین از ایستگاه راه آهن شهر کویته بازدید و با فرید احمد سرپرست بخش راه آهن شهر کویته، سهیل رحمن کنسول شهر کویته و دیگر مقامات دولتی و نظامی ایالت بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه بلوچستان طی این بازدید گفت که ارتش پاکستان برای راحتی مسافران، تمیز کردن و نوسازی ایستگاه راه آهن شهر کویته کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1