خبر فوری

 
بازدید فرمانده ستاد ارتش پاکستان از پنتاگون
کد خبر :848446128

09:54 1398/05/02


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پنتاگون, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان که به همراه هیئت سیاسی پاکستان در آمریکا به سر می برد از ساختمان وزارت دفاع آمریکا بازدید نمود.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان که به همراه هیئت سیاسی پاکستان در آمریکا به سر می برد از ساختمان وزارت دفاع آمریکا بازدید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان با استقبال رسمی ژنرال جوزف دین فورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و رژه افتخاری نیروهای تشریفاتی پنتاگون از ساختمان وزارت دفاع آمریکا بازدید کرد، همچنین تعداد 21 توپ جنگی به نشانه ادای احترام به هیئت نظامی پاکستان توسط نیروهای نظامی آمریکا شلیک شد.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) ژنرال قمر جاوید باجوا علاوه بر دیدار با معاون وزیر دفاع ایالات متحده، با رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز دیدار نمود و علاوه بر گفتگو درباره موضوع صلح در افغانستان، به بحث و تبادل نظر در خصوص دیگر موضوعات امنیت منطقه ای پرداختند، مقامات نظامی آمریکا در این دیدار از تلاش ها و اقدامات ارتش پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم و همچنین ایجاد تلاش برای ایجاد صلح در افغانستان قدردانی نمودند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در ادامه افزود: ژنرال قمر جاوید باجوا همچنین با ژنرال مارک الکساندر مایلی رئیس ستاد ارتش آمریکا نیز دیدار و در خصوص مناسبات دوجانبه به بحث و رایزنی پرداخت.

ارسال نظر

 
1