خبر فوری

 
 
بازدید فرمانده ستاد ارتش پاکستان از مرکز فرماندهی جنوب شهر کویته
کد خبر :2040942105

10:09 1398/06/23


برچسب ها : فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, مرکز فرماندهی جنوب شهر کویته, کویته,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان با حضور در مرکز فرماندهی جنوب شهر کویته از پروژه های در حال اجرا تحت برنامه «بلوچستان توسعه یافته» بازدید به عمل آورد.


 

کویته: به گزارش راز نیوز ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان با حضور در مرکز فرماندهی جنوب شهر کویته از پروژه های در حال اجرا تحت برنامه «بلوچستان توسعه یافته» بازدید به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی اداره روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR)، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در جریان این بازدید، تلاش های سازمان های امنیتی و اطلاعاتی برای برپای امنیت در بلوچستان را مورد تمجید قرار داد.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان همچنین به همراه وزیر ارشد ایالت بلوچستان، مرکز پردیس دانشگاه ملی علوم و فناوری(NUST) در شهر کویته را نیز مورد بهره برداری قرار داد، طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا در دی ماه 1395 راه اندازی این مرکز را اعلام نموده بود و اکنون پس از گذشت 2 سال و 8 ماه آن را به بهره برداری رسانده است.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، در نخستین مرحله این مرکز، تعداد 550 نفر از دانشجویان علوم و مهندسی کامپیوتر قادر به فراگیری علم خواهند بود.

ارسال نظر

 
1