خبر فوری

 
بازدید فرمانده ارتش پاکستان از پایگاه ارتش و دانشگاه مدیریت علوم در لاهور
کد خبر :195249688

13:58 1400/12/24


برچسب ها : بازدید, پایگاه ارتش پاکستان, دانشگاه, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, لاهور,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان از شهر لاهور بازدید کرد و در مراسم معرفی اسلحه های توپخانه SH-15 شرکت به عمل آورد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان از شهر لاهور بازدید کرد و در مراسم معرفی اسلحه های توپخانه SH-15 شرکت به عمل آورد.

فرمانده ارتش از پیوستن این سیستم تسلیحاتی پیشرفته در مقابله با چالش های میدان نبرد آینده ابراز خرسندی کرد و گفت: برد این اسلحه های پیشرفته، تحرک در میدان جنگ و عملکرد کارآمد آنها قطعاً آمادگی عملیاتی ارتش پاکستان را افزایش می دهد.

فرمانده ارتش پاکستان در این سفر از دانشگاه مدیریت علوم لاهور (LUMS) نیز بازدید و مورد استقبال دکتر ارشاد احمد ملک معاون آموزشی و اعضای هیأت علمی این دانشگاه قرار گرفت.

فرمانده ارتش در گفتگو با دانشجویان و اساتید از نقش و سهم دانشگاه مدیریت علوم لاهور در تقویت قدرت حاکمیت پاکستان در آینده قدردانی کرد و گفت: پاکستان دارای نعمت جوانان پویا و با استعداد است همچنین توسعه منابع انسانی، نوآوری و پیشرفت فناوری برای تقویت کشور ضروری می باشد.

وی تاکید کرد: نشر تبلیغات و اطلاعات نادرست توسط نیروهای متخاصم، همبستگی ملی را تهدید می کند که بایستی با یک واکنش متحد به طور جمعی با آن مقابله کرد.

ارسال نظر

 
1