خبر فوری

 
بازدید فرمانده ارتش پاکستان از مناطق سیل زده ایالت بلوچستان در آستانه بازنشستگی
کد خبر :1113634853

09:56 1401/08/30


برچسب ها : بازدید, بلوچستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, سپهبد آصف غفور, سرلشکر کمال اظفر, سفر, سیل زدگان, شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (FWO), فرمانده سپاه کویته, فرمانده کل ارتش پاکستان, مدیر کل شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (FWO),

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان در آستانه بازنشستگی به ایالت بلوچستان سفر کرد و طی این سفر از مناطق سیل زده این ایالت بازدید کرد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | اداره روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان در آستانه بازنشستگی به ایالت بلوچستان سفر کرد و طی این سفر از مناطق سیل زده این ایالت بازدید کرد. مقامات عالی سیاسی و فرماندهان نظامی از جمله سپهبد انعام حیدر فرمانده سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی و مهندس ارشد سپهبد کاشف نذیر وی را در این سفر همراهی کردند.

این اداره اعلام کرد: فرمانده کل ارتش پاکستان طی این سفر از شهر لسبیله و سپس از سازه های از پیش ساخته شده در روستای لال گوت برای اسکان سیل زدگان، بازدید کرد. این روستا طی وقوع سیل به کلی ویران شده بود و طی آن دام ها، وسایل شخصی مردم و زیرساخت ها به طور کامل از بین رفتند.

این اداره همچنین اعلام کرد: در سازه های از پیش ساخته در روستای مذکور که برای سیل زدگان اختصاص داده شده است، امکاناتی مانند یک مدرسه ابتدایی، انرژی خورشیدی و تاسیسات چاه لوله نیز وجود دارد. سازمان کار مرزی طی مدت زمان معین طرح مذکور را تکمیل کرده است. ارتش پاکستان وعده داده بود که برای سیل زدگان سرپناه فراهم خواهند کرد.

این اداره سپس اعلام کرد: سرلشکر کمال اظفر مدیرکل سازمان کار مرزی به فرمانده کل ارتش پاکستان طی این سفر اطلاعاتی در مورد پشرفت روند توانبخشی به سیل زدگان ارائه کرد.

این اداره علاوه بر این اعلام کرد: فرمانده کل ارتش پاکستان همچنین با معلمان و دانش آموزان مدرسه ابتدایی ساخته شده در روستای مذکور و همچنین مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد. وی به آن ها گفت که ارتش پاکستان با همکاری حکومت فدرال و حکومت ایالتی، تمام تلاش خود را برای تسریع روند توانبخشی به سیل زدگان انجام خواهد داد.

این اداره همچنین اعلام کرد: فرمانده کل ارتش پاکستان سپس با نیروهای سپاه کویته، سازمان کار مرزی، سپاه مرزی ایالت بلوچستان و گارد ساحلی پاکستان گفتگو کرد و از تلاش های آن ها در طول فرآیند نجات، امداد و توانبخشی به سیل زدگان تشکر کرد.

این اداره در پایان اعلام کرد: پیش از این در هنگام ورود فرمانده ارتش پاکستان، سپهبد آصف غفور فرمانده سپاه کویته از وی استقبال کرده بود.

ارسال نظر

 
1