خبر فوری

 
بازدید سفیر چین از یک کارخانه نساجی در جاده لاهور – ملتان
کد خبر :1787053612

09:57 1399/12/25


برچسب ها : بازدید, پنجاب, جاده لاهور - ملتان, سفیر چین, لاهور, مولتان, نونگ رونگ, کارخانه نساجی,

نونگ رونگ سفیر چین در پاکستان از یک کارخانه نساجی چلنج Challenge در جاده لاهور – ملتان که با سرمایه گذاری 60 میلیونی سرمایه گذاران چینی راه اندازی شده است، بازدید کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز | نونگ رونگ سفیر چین در پاکستان از یک کارخانه نساجی چلنج Challenge در جاده لاهور – ملتان که با سرمایه گذاری 60 میلیونی سرمایه گذاران چینی راه اندازی شده است، بازدید کرد.

سفیر چین طی این بازدید گفت: پاکستان و چین علاوه بر همسایه بودن، برادر نیز هستند. پروژه سی پیک موجب اهمیت تاریخی پاکستان شده و به دلیل سرمایه گذاری چین در پاکستان هزاران شغل ایجاد خواهد شد. همچنین شرکت های چینی مختلف آماده ی سرمایه گذاری میلیارد ها دلار در پاکستان می باشند.

وی همچنین طی بازدید از بخش های مختلف کارخانه نساجی چلنج Challenge گفت: آغاز صادرات محصولات نساجی از این کارخانه موجب افزایش ذخایر ارزی در پاکستان خواهد شد.

کارن چن مدیر عامل این شرکت نساجی با ارائه اطلاعاتی درباره سرمایه گذاری های انجام شده در این شرکت گفت: با سرمایه گذاری اولیه 150 میلیون دلاری این کارخانه در جاده لاهور – ملتان احداث شد. پس از سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری چین در این کارخانه، گروه ما 150 میلیون دلار دیگر نیز در این کارخانه سرمایه گذاری خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1