خبر فوری

 
بازدید سفیر آمریکا از مرز مشترک پاکستان-افغانستان تنها یک روز پس از گزارش هلاکت ایمن الظواهری
کد خبر :981551460

15:58 1401/05/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایمن الظواهری, پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, تورخم, دونالد بلوم, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, گروه القاعده, مرز تورخم, مرز مشترک, هیئت حاکمه نظامی, هیئت حاکمه نظامی پاکستان,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا روز گذشته چهارشنبه 12 مرداد و یک روز پس از انتشار گزارش هلاکت ایمن الظواهری رهبر گروه تروریستی القاعده در افغانستان، از مرز مشترک پاکستان-افغانستان بازدید کرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا روز گذشته چهارشنبه 12 مرداد و یک روز پس از انتشار گزارش هلاکت ایمن الظواهری رهبر گروه تروریستی القاعده در افغانستان، از مرز مشترک پاکستان-افغانستان بازدید کرد.

براساس گزارش، دونالد بلوم روز گذشته از مرز طورخم مرز مشترک میان پاکستان و افغانستان بازدید کرده است که در این بین مقامات نظامی ارتش پاکستان گزارشی از منطقه و مرز را به سفیر آمریکا ارائه دادند. سفیر آمریکا از مقامات برای اعلام رضایت جهت باز ماندن مرز مشترک جهت رفت و آمد افراد و خودروهای تجاری قدردانی کرد.

 

درپی انتشار این گزارش، فضای تویتر نشان دهنده خشم تعداد زیادی از کاربران این رسانه درخصوص بازدید سفیر آمریکا از مرز مشترک دارد. کاربران توییتر ضمن ابراز خشم و نارضایتی خود از این سفر دونالد بلوم، نوشتند: او کیست که دستور باز نگه داشتن مرز را صادر می کند؟ خبر ها حاکی از آن است که او دستور باز ماندن مرز را داده است! آیا وی به سمت وزارت دفاع یا وزارت کشور در پاکستان دست یافته است که چنین اقداماتی انجام می دهد؟

از طرفی درپی انتشار گزارش هایی مبنی بر استفاده حریم هوایی پاکستان توسط ایالات متحده آمریکا به منظور انجام عملیات برای هلاکت ایمن الظواهری نیز خشم بسیاری از کاربران پاکستانی توییتر را به همراه داشته است. این کاربران در پیام های مختلف خود، نوشتند که حالا پاکستان باید منتظر عواقب این اقدام نیز باید باشد. هیئت حاکمه نظامی پاکستان، کشور را به غلام و برده آمریکا تبدیل کرده است.

ارسال نظر

 
1