خبر فوری

 
بازدید سفیر آمریکا از سیل زدگان شهر شکارپور
کد خبر :1203718493

09:48 1401/08/06


برچسب ها : بازدید, دونالد بلوم, سفیر آمریکا, سند, سیل زدگان, شکارپور, کراچی, کمک مالی, کمک های بشردوستانه, کمک های مالی خارجی,

دونالد بلوم سفیر آمریکا از سیل زدگان شهر شکارپور ایالت سند بازدید و اعلام کرد که آمریکا برای توانبخشی سیل زدگان 30 میلیون دلار دیگر به پاکستان کمک ممالی خواهد کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر آمریکا از سیل زدگان شهر شکارپور ایالت سند بازدید و اعلام کرد که آمریکا برای توانبخشی سیل زدگان 30 میلیون دلار دیگر به پاکستان کمک ممالی خواهد کرد.

با اعلام این خبر توسط سفیر آمریکا، میزان کمک های مالی این کشور به سیل زدگان پاکستان به 97 میلیون دلار خواهد رسید.

وی به همراه مقامات آژانس توسعه بین المالی آمریکا از سیل زدگان بازدید کرد و به آن ها تعدادی چادر، توالت، کیت های بهداشتی و دیگر تجهیزات کمکی اهدا کرد. وی همچنین با بازدید از روستای مکنو، وضعیت پناهگاه های موقت ایجاد شده از جانب دولت آمریکا برای سیل زدگان را بررسی کرد.

سفیر آمریکا طی این بازدید از سیل زدگان در مورد مشکلات آن ها اطلاعاتی کسب کرد. وی همچنین با ابراز تاسف از خسارات ناشی از سیل اخیر در پاکستان، اعلام کرد که آمریکا در این شرایط سخت در کنار پاکستان ایستاده است.

قرار است با کمک مالی آمریکا به پاکستان برای سیل زدگان این کشور غذا و خدمات بهداشتی فراهم شود تا بتوان از کمبود غذا و بیماری هایی که به دلیل سیلاب ایجاد شده است، جلوگیری کرد.

ارسال نظر

 
1