خبر فوری

 
بازدید سرکنسول و وابسته نظامی ایتالیا از واحد امنیت ویژه پلیس کراچی
کد خبر :1733669471

11:27 1400/08/27


برچسب ها : بازدید, پاکستان و ایتالیا, دیدار, سرکنسول ایتالیا, سند, وابسته نظامی, واحد امنیت ویژه پلیس کراچی, کراچی,

دانیلو گاردینلا سرکنسول ایتالیا به همراه لاگینو آموروس وابسته نظامی ایتالیا از بخش های مختلف واحد امنیت ویژه پلیس کراچی بازدید کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | سخنگوی معاونت بازرسی کل امنیت و خدمات ضروری پلیس کراچی اعلام کرد: دانیلو گاردینلا سرکنسول ایتالیا به همراه لاگینو آموروسا وابسته نظامی ایتالیا از بخش های مختلف واحد امنیت ویژه پلیس کراچی بازدید کردند.

سرکنسول و وابسته نظامی ایتالیا طی بازدید از بخش های مختلف واحد امنیت ویژه پلیس کراچی، حرفه ای بودن نیروهای آن را ستوده و از پیشرفت کماندوهای بخش مبارزه با تروریسم اظهار شادمانی کرد.

ذیشان شفیق صدیقی فرمانده واحد امنیت ویژه پلیس کراچی طی دیدار با سرکنسول و وابسته نظامی ایتالیا، آن ها را از وضعیت بخش های مختلف واحد امنیت ویژه پلیس کراچی و اقدامات انجام شده برای تشکیل تیم سلاح ها و تاکتیک های ویژه به منظور مقابله با شرایط اضطراری ایجاد شده توسط تروریست ها و جاسوسان دشمن در این واحد آگاه کرد.

سرکنسول و وابسته نظامی ایتالیا همچنین از یک تمرین فرضی توسط تیم سلاح ها و تاکتیک های ویژه از واحد امنیت ویژه پلیس کراچی دیدن کردند.

مقصود احمد یکی از فرماندهان واحد امنیت ویژه پلیس کراچی طی این دیدار به سرکنسول و وابسته نظامی ایتالیا یک لوح یادبود تقدیم کرد.

ارسال نظر

 
1