خبر فوری

 
 
بازدید سرکنسول آمریکا از شرکت سپرده گذاری مرکزی پاکستان
کد خبر :179586978

17:43 1398/12/19


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سرکنسول آمریکا,

هیئت کنسولگری آمریکا به ریاست راب سلبرستین سرکنسول آمریکا در کراچی از شرکت سپرده گذاری مرکزی پاکستان CDC، بازدید کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| هیئت کنسولگری آمریکا به ریاست راب سلبرستین سرکنسول آمریکا در کراچی از شرکت سپرده گذاری مرکزی پاکستان CDC، بازدید کرد.

معین ام فدا رئیس هیئت مدیره سی دی سی، ضمن استقبال از هیئت، با تشریح روابط عمیق میان آمریکا و پاکستان، بر اهمیت گسترش تعاملات اقتصادی و بازرگانی فی ما بین تاکید کرد.

افسر بدیع الدین اکبر مدیر اجرایی سی دی سی نیز طی گفتگو در این بین، با اشاره به نقش کلیدی سی دی سی در بازار سرمایه گذاری پاکستان و توسعه آن، گزارشی از روابط دوجانبه بازار سهام ایالات متحده آمریکا و سی دی سی، ارائه کرد.

راب سلبرستین نیز با قدردانی از تلاش های شرکت مرکزی سپرده گذاری برای توسعه بازار سرمایه پاکستان، گفت: گام های مشخص برای نزدیک شدن اقتصاد پاکستان و آمریکا به نفع هر دو کشور و ضروری است. واقعیت این است که بخش بزرگی از بخش اقتصادی پاکستان مبتنی بر روابط تجاری بین مردم ایالات متحده و پاکستان است که باید از آنها قدردانی کرد. سر کنسول آمریکا در ادامه خاطر نشان کرد که پاکستان و ایالات متحده می توانند از طریق مشارکت موثر تر دولتی و خصوصی با یکدیگر در پروژه های بزرگ خصوصی آینده به ویژه پروژه های فناوری همکاری کنند.  

ارسال نظر

 
1