خبر فوری

 
بازدید سرکنسول آمریکا از دفتر سازمان حفاظت از زنان ایالت پنجاب در شهر مولتان
کد خبر :715538532

14:37 1400/11/28


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, ملتان, کنسولگری آمریکا,

ویلیام کی میکانیوله مسئول سرکنسولگری آمریکا در لاهور به همراه کتلین گبیلسین، براس آسام مسئول روابط عمومی، صدف سعد کارشناس امور سیاسی و اقتصادی از دفتر سازمان حفاظت از زنان ایالت پنجاب(UAWC) در شهر مولتان بازدید نمود.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| ویلیام کی میکانیوله مسئول سرکنسولگری آمریکا در لاهور به همراه کتلین گبیلسین، براس آسام مسئول روابط عمومی، صدف سعد کارشناس امور سیاسی و اقتصادی از دفتر سازمان حفاظت از زنان ایالت پنجاب(UAWC) در شهر مولتان بازدید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این هیئت آمریکایی در بدو ورود به دفتر سازمان حفاظت از زنان ایالت پنجاب در مولتان توسط سرکار خانم منیزه منظور بت مدیر این سازمان مورد استقبال قرار گرفتند. وی سپس گزارشی در خصوص نحوه و دستور کار فعالیت های سازمان حفاظت از زنان ایالت پنجاب و اطلاعاتی در خصوص بخش های مختلف این سازمان را ارائه نمود.

پس از آن سرکنسول آمریکا با کارمندان این دفتر به صورت مفصل به دیدار و گفتگو پرداخت. وی سپس پرسش هایی را در خصوص اجرا و گسترش این مرکز در تمامی نقاط مناطق شهری ایالت پنجاب مطرح نمود و بر عزم خود برای توجه بر همکاری مشترک، ایجاد کمپین های آگاهی بخشی در خصوص قوانین حمایت از زنان به ویژه این مرکز تاکید ورزید.

وی همچنین از تلاش های این سازمان برای ارتقای سطح برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان و همزمان افزایش سطح دسترسی به عدالت برای قربانیان خشونت مبتنی بر جنیست تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

 
1