خبر فوری

 
بازدید دریادار خانزادی از ظرفیت های نیروی دریایی پاکستان در شهر کراچی
کد خبر :465191213

10:36 1398/09/20


برچسب ها : پاکستان و ایران, حسین خانزادی, نیروی دریایی ایران, نیروی دریایی پاکستان,

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران که در پاکستان به سر می برد در دومین روز سفر خود به این کشور با حضور در شهر کراچی مرکز ایالت سند از تاسیسات نیروی دریایی و مراکز آموزشی نیروی دریایی پاکستان بازدید به عمل آورد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران که در پاکستان به سر می برد در دومین روز سفر خود به این کشور با حضور در شهر کراچی مرکز ایالت سند از تاسیسات نیروی دریایی و مراکز آموزشی نیروی دریایی پاکستان بازدید به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دریادار خانزادی در بدو ورود به شهر کراچی توسط احمد محمدی سرکنسول ایران در این شهر، مقامات ارشد نیروی دریایی پاکستان و دیگر مسئولان ارشد دولت محلی مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ایران سپس با حضور در مرقد محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان با اهدای تاج گل به مقام بنیانگذار فقید پاکستان ادای احترام نمود و دفتر یابود مرقد بنیانگذار پاکستان را امضاء کرد.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان؛ امیر دریادار خانزادی با مقامات مختلف نظامی از جمله فرمانده کراچی نیروی دریایی پاکستان و فرمانده گارد ساحلی به صورت جداگانه دیدار نمود، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه از جمله گسترش همکاری ها میان نیروهای دریایی دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی همچنین از کارخانه کشتی سازی، آکادمی نیروی دریایی و مرکز هماهنگی اطلاعات دریایی مشترک بازدید به عمل آورد.

لازم به ذکر است امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته با استقبال رسمی فرمانده نیروی دریایی پاکستان و رژه نیروهای تشریفات در پایگاه مرکزی نیروی دریایی پاکستان حضور یافت.

وی سپس با دریابُد  ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار نمود، دو طرف در این دیدار مناسبات مختلف دوجانبه از جمله گسترش همکاری ها در بخش نیروی دریایی میان پاکستان و ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

ارسال نظر

 
1