خبر فوری

 
 

 

کراچی: به گزارش راز نیوز | حسن نوریان سرکنسول ایران از انجمن صنعت کراچی بازدید کرد و گفت: اخیراً گام‌های مؤثری جهت توسعه تجارت با پاکستان برداشته شده است که از آن جمله می‌توان به افتتاح دو گذرگاه مرزی، گسترش ارتباطات تجاری و باز کردن بازارچه‌های مرزی برای رفع نیازهای یکدیگر اشاره کرد.

وی افزود: توافق تجارت مرزی در سفر سال گذشته عبدالرزاق داوود وزیر تجارت وقت به ایران حاصل گردید و تا دو ماه آینده اجرایی خواهد شد.

در این نشست، حسین امینی کنسول بازرگانی ایران، زبیر موتی والا سرپرست انجمن، عبدالرشید رئیس انجمن، سعود محمود معاون ارشد رئیس انجمن، محمد کامران عربی معاون رئیس، و معاونین سابق این انجمن حضور داشتند.

سرکنسول ایران از سفر اخیر بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان و خدمات عبدالرشید رئیس انجمن صنعت کراچی به دلیل تلاش در جهت ارتقای تجارت دوجانبه با ایران قدردانی کرد.

در ادامه زبیر موتی والا سرپرست انجمن بر ضرورت توسعه تحارت مرزی با ایران تاکید کرد و گفت: پاکستان می تواند فلز خام وارد و منسوجات یا برنج صادر کند زیرا هیچ محدودیتی برای واردات مواد غذایی برای ایران تحت تحریم های سازمان ملل وجود ندارد.

در پایان،  عبدالرشید رئیس انجمن صنعت کراچی ضمن خوشامدگویی به حسن نوریان گفت: ایران و پاکستان این پتانسیل را دارند که روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه را در بسیاری از زمینه ها از جمله نساجی تقویت کنند.

ارسال نظر

 
1