خبر فوری

 
بازداشت ۹ تروریست طی عملیات اطلاعاتی دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1182775993

11:06 1402/03/20


برچسب ها : پلیس پاکستان, پلیس پنجاب, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, راولپندی, ساهیوال, سی تی دی, گوجرانواله,

طی عملیات مختلف دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب ۹ فرد وابسته به گروه های تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مختلف دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب ۹ فرد وابسته به گروه های تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.
طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، نیروهای مبارزه با تروریسم به منظور حفظ امنیت و پیشگیری از بروز هرگونه تروریستی عملیات های مختلفی را در شهرستان های مولتان، راولپندی، سرگودها، بهاولپور، ساهیوال و گوجرانواله انجام دادند.
در این عملیات ها ۹ تن از اعضای سرشناس گروه های مختلف تروریستی دستگیر و از آنان مهمات، چاشنی انفجاری، تعداد زیادی فشنگ جنگی و مبلغ ۴۱ هزار و ۱۷۰ روپیه پول نقد کشف و ضبط گردید.
اسامی تروریست های دستگیر شده از سوی مقامات دایره مبارزه با تروریسم به این شرح اعلام شده است: عتیق، رشید، ریاض، صدیق، شعیب، رحیق، زاهد، کاشف و مقصود.
برای هرکدام از این تروریست ها ۹ پرونده قضایی با عناوین گوناگون تشکیل شده است.
طبق اعلام مقامات دایره مبارزه با تروریسم، طی هفته جاری در ۲۸۴ عملیات مختلف تعداد ۵۶ فرد مشکوک دستگیر شده و تعداد ۱۳ هزار و ۹۴۹ نفر نیز مورد پرس و جو قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1