خبر فوری

 

لاهور: به گزارش راز نیوز| طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب ۶ تروریست وابسته به گروه های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

تروریست های دستگیر شده شامل 3 تروریست تحریک طالبان پاکستانTTP به نام های لیاقت الله، ندیم خان و عنایت الله، یک عضو سپاه صحابه به نام محمد یونس، یک عضو داعش به نام محمد عمار و یک عضو لشکر جهنگوی به نام اعجاز احمد می باشند.

بر اساس اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، طی عملیات های جداگانه مبتنی بر اطلاعات محرمانه ۳ تروریست از شهر ملتان، ۲ نفر از گوجرانواله و یک تروریست نیز از شهرستان دیره غازی خان دستگیر شدند.
به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، از تروریست های دستگیر شده مقادیر قابل توجهی مهمات، نارنجک دستی، چاشنی انفجاری و لپ تاپ به همراه ۱۸۸۰۰ روپیه پول نقد کشف و ضبط گردید.
اسامی این تروریست ها لیاقت، ندیم، عنایت، عمار، اعجاز و یونس اعلام شده است، برای این تروریست ها ۶ پرونده قضایی با عناوین گوناگون تشکیل شده و بازجویی از این افراد ادامه دارد.
طبق اعلام مقامات دایره مبارزه با تروریسم؛ طی هفته جاری تعداد ۲۲۷ عملیات مشترک در سطح ایالت پنجاب صورت گرفت که در آن ۲۴ فرد مشکوک بازداشت شدند. همچنین در جریان این عملیات ها تعداد ۱۱ هزار و ۶۹۴ نفر نیز مورد پرس و جو قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1