خبر فوری

 
 
بازداشت ۴ تن از اعضای ارتش انقلابی سند توسط نیروهای امنیتی در کراچی پاکستان
کد خبر :2024818727

16:59 1399/08/29


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, سازمان مبارزه با تروریسم, نیروهای رنجرز, نیروهای مبارزه با تروریسم, کراچی,

چهار تروریست وابسته به گروه «ارتش انقلابی سند» که در عملیات های تروریستی علیه نیروهای مسلح رنجرز در کراچی نقش داشتند، مورد بازداشت قرار گرفتند.



کراچی: به گزارش راز نیوز| نیرو‌های سازمان مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در شهر کراچی ۴ تن از اعضای ارتش انقلابی سند را بازداشت کردند.
بر اساس جزئیات منتشر شده، عمر شاهد حامد معاون بازرس کل سازمان مبارزه با تروریسم ایالت سند در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: چهار تروریست وابسته به گروه «ارتش انقلابی سند» که در عملیات های تروریستی علیه نیروهای مسلح رنجرز در کراچی نقش داشتند، مورد بازداشت قرار گرفتند.
وی افزود: از این افراد تعداد چندین قبضه اسلحه، نارنجک دستی و دیگر مهمات کشف و ضبط گردید.
وی اسامی افراد بازداشت شده را به این شرح اعلام نمود: سارنگ معروف به سهیل میرانی، بشیر احمد، انیس احمد و خاوند بخش معروف به سلیم سندی.
عمر شاهد حامد در ادامه گفت: این متهمان در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری در دو حمله جداگانه یک خودروی نیروهای رنجرز در میدان کامران و یک مرکز ایست و بازرسی نیروهای رنجرز واقع در شهرک ملیر را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند که در اثر آن دو رهگذر نیز زخمی شدند.
این مقام سازمان مبارزه با تروریسم در تشریح دیگر ابعاد جرایم این افراد افزود: تروریست های بازداشت شده همچنین در سی ام خرداد ماه سال جاری، خودروی نیروهای رنجرز مستقر در مقابل یک دفتر دولتی دایر شده برای حمایت از خانوار را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند، این افراد در همان روز یک خودروی دیگر متعلق به نیروهای رنجرز را نیز در منطقه گوتکی نشانه گرفتند که در اثر این حملات در مجموع ۲ نیروی رنجرز به همراه یک شهروند غیرنظامی جان باختند.
همچنین در جریان حمله نارنجکی این افراد به یک‌ شیرینی پزی در منطقه بلاول شاه کراچی فردی به نام عاشق علی بازرس بازنشسته رنجرز جان باخت.
عمر شاهد در پایان گفت: آژانس اطلاعات هند اصلی تریم تامین کننده مالی ارتش انقلابی سند است که فرماندهی آن را فردی به نام سید اصغر علی معروف به سجاد شاه بر عهده دارد.

ارسال نظر

 
1