خبر فوری

 
بازداشت یکی دیگر از عوامل مرتبط با پرونده انفجار دانشگاه کراچی
کد خبر :289519145

12:19 1401/04/14


برچسب ها : انفجار انتحاری, بازداشت, پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, دانشگاه کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از بازداشت یکی دیگر از عوامل مرتبط با انفجار دانشگاه کراچی در منطقه گلشن اقبال این شهر خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از بازداشت یکی دیگر از عوامل مرتبط با انفجار دانشگاه کراچی در منطقه گلشن اقبال این شهر خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از پیشبرد تحقیقات پرونده انفجار بمب در نزدیکی خودروی حامل اتباع چینی در دانشگاه کراچی خبر داد و افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و دریافت شواهد مستند و قوی یک مظنون در ارتباط با این حادثه از منطقه گلشن اقبال شهر کراچی شناسایی و بازداشت شد. وی با همسر عامل انفجار انتحاری این حادثه ارتباط داشت و در قتل دو مهندس تبعه چینی نیز مشارکت داشت. وی از اعضای گروه‌های تجزیه طلب بلوچ بوده و تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار داشت.

به گفته مقامات امنیتی، فرد بازداشت شده که در چندین عملیات خرابکارانه نقش دارد به منظور انجام عملیات انفجار در دانشگاه کراچی از افغانستان فراخوانده شد، وی در افغانستان آموزش‌های ساخت بمب و استفاده از مواد منفجره را فرا دیده است.

ارسال نظر

 
1