خبر فوری

 
 
بازداشت یکی از فرماندهان تحریک طالبان پاکستان در وضعیت مجروح در کراچی
کد خبر :529025685

10:40 1401/06/28


برچسب ها : بازداشت, پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, دستگیری تروریست ها,

در عملیات پلیس در شهرک اتحاد واقع در منطقه بلدیه شهر کراچی یکی از فرماندهان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام ارشاد گل دستگیر شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در عملیات پلیس در شهرک اتحاد واقع در منطقه بلدیه شهر کراچی یکی از فرماندهان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام ارشاد گل دستگیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فدا حسین جانوری رئیس مرکز پلیس منطقه کیماری شهر کراچی در این خصوص خبر داد: طی عملیات نیروهای پلیس در شهرک اتحاد یک تروریست به نام ارشاد گل معروف به کماندو که از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان است بازداشت شد.

وی افزود: از این تروریست چندین قبضه سلاح به همراه نارنجک و دیگر مهمات کشف و ضبط گردید و تلاش‌ها برای بازداشت دیگر همدستان وی ادامه دارد.

به گفته رئیس پلیس منطقه کیماری شهر کراچی تروریست بازداشت شده در اقدامات تبهکارانه و فعالیت‌های مختلف تروریستی مشارکت داشت. وی از اعضای گروهک سوات از شاخه‌های تحریک طالبان پاکستان می‌باشد.

وی با تشکیل باند 10 نفره به فعالیت‌های تبهکارانه در سطح شهر و زورگیری مسلحانه مشغول بود و تاکنون در مناطق غرب، کورنگی، شرق و مرکز شهر کراچی دست به فعالیت‌های مجرمانه و زورگیری مسلحانه زده است.

ارسال نظر

 
1