خبر فوری

 
 
بازداشت یکی از عناصر گروه ملی گرای سند در عملیات پلیس کراچی
کد خبر :479543657

14:00 1399/11/05


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, پلیس کراچی, جدایی طلب, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای رنجرز,

پلیس کراچی طی عملیاتی در منطقه ملیر یکی از عناصر گروه جدایی طلب ایالت سند موسوم به «ارتش انقلابی سند» را بازداشت نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| پلیس کراچی طی عملیاتی در منطقه ملیر یکی از عناصر گروه جدایی طلب ایالت سند موسوم به «ارتش انقلابی سند» را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس منطقه استیل تاون شهر کراچی در عملیاتی مبتنی بر اطلاعات محرمانه در منطقه سومار جوکیو گوت موفق شدند یک عضو گروه جدایی طلب سندی به نام علی رضا جتویی را بازداشت نمایند.

طبق گفته پلیس از فرد بازداشت شده تعدادی نارنجک دستی و مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

این متهم در بازجویی های اولیه نسبت به دست داشتن در چندین عملیات خرابکارانه علیه نیروهای امنیتی رنجرز و پلیس اذعان نموده است، این متهم با اذعان به فراهم سازی نارنجک برای عاملان حمله به نیروهای امنیتی در مناطق چکره گوت و ناصر کلونی در 15 مرداد ماه سال جاری گفت: یکی از عناصر گروه جدایی طلب به نام امام بخش معروف به ادو یک بنگاه املاک را در منطقه ناصر کلونی به وسیله نارنجک دستی هدف قرار داد که در اثر آن 3 شهروند دچار جراحت شدند.

طبق گفته پلیس این متهم بازداشت شده پس از وقوع حمله مذکور با تصویر برداری از محل حادثه آن را در صفحه کاربری ارتش انقلابی سندو دیش بارگذاری کرد.

پلیس اعلام کرد این متهم نسبت به فراهم نمودن نارنجک برای امام بخش جهت انجام چندین حمله خرابکارانه اذعان نموده و تلاش های برای دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

این متهم به منظور انجام بازجویی های بیشتر به مقامات دایره تحقیقات تحویل داده شده است و اسلحه به دست آمده از وی نیز برای کالبد شکافی ارسال شده است.

ارسال نظر

 
1