خبر فوری

 
 
بازداشت یکی از تروریست‌های سرشناس تحریک طالبان پاکستان در کراچی
کد خبر :139836531

12:10 1401/06/21


برچسب ها : پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, سی تی دی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای مبارزه با تروریسم, کراچی,

در عملیات دایره مبارزه با تروریسم و سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در منطقه مترو ویل شهر کراچی ایالت سند یکی از تروریست‌های سرشناس تحریک طالبان پاکستان بازداشت شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در عملیات دایره مبارزه با تروریسم و سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در منطقه مترو ویل شهر کراچی ایالت سند یکی از تروریست‌های سرشناس تحریک طالبان پاکستان بازداشت شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در عملیاتی مشترک در منطقه مترو ویل به محل مخفیگاه تروریست‌ها یورش برده و یک تروریست سرشناس از اعضای گروهک طارق گیدر(به معنای شغال) را دستگیر کردند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، فرد بازداشت شده در حمله به نیروهای سپاه مرزی(اف سی) در منطقه ازاخیل نقش داشت، همچنین در حمله وی به نیروهای پلیس در منطقه متنی شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا دو نیروی پلیس جان باختند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس افزود: تروریست مذکور در حال تلاش برای فعال سازی مجدد شبکه تروریستی و باج‌گیری در سطح شهر بود.

ارسال نظر

 
1