خبر فوری

 
 
بازداشت یکی از تامین کنندگان مالی القاعده در پیشاور پاکستان
کد خبر :1832956119

11:26 1398/04/16


برچسب ها : پیشاور, گروه القاعده, گروه مبارزه با تروریسم,

تروریست بازداشت شده علی نواز نام دارد، وی مسئولیت جنبش موسوم به اچ سی آی را بر عهده دارد که به صورت مخفیانه گروه تروریستی القاعده را تامین مالی می نمود.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خواه، مسئول یک جنبش که به تامین مالی القاعده می پرداخت را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، تروریست بازداشت شده علی نواز نام دارد، وی مسئولیت جنبش موسوم به اچ سی آی را بر عهده دارد که به صورت مخفیانه گروه تروریستی القاعده را تامین مالی می نمود.

سخنگوی گروه مبارزه با تروریسم در این زمینه خبر داد: آژانس تحقیقات فدرال(FIA) با ارسال نامه ای به ما اطلاع داد یک جنبش غیردولتی به نام HCI به بهانه فعالیت های عمرانی در حال دریافت مبالغ هنگفتی از کشورهای خارجی و ارسال این مبالغ به گروه تروریستی القاعده است و این نهاد غیردولتی به دنبال گسترش عملیات های تروریستی در پاکستان است.

طبق گفته سخنگوی گروه مبارزه با تروریسم(CTD) بلافاصله پس از دریافت اطلاعات مربوطه از آژانس تحقیقات فدرال(FIA)، با تشکیل پرونده و تنظیم شکایت نامه عمومی، علی نواز فرزند امیر نواز از فاز شش منطقه حیات آباد پیشاور مورد بازداشت قرار گرفت.

وی را به منظور انجام بازپرسی و تکمیل تحقیقات به مکان نامشخصی انتقال داده اند.

ارسال نظر

 
1