خبر فوری

 
بازداشت یک فرد مرتبط با انفجار انتحاری تفتان
کد خبر :828750487

11:05 1397/08/22


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, تفتان, مستونگ,

گروه مخصوص تحقیقات جرم(CTD) طی عملیاتی توانسته است یک فرد را که در انفجار انتحاری تفتان شهر هم مرز با خاک ایران نقش داشته است را بازداشت نماید.


 

مستونگ:به گزارش راز نیوز به نقل از پایگاه خبری بلوچستان پست،گروه مخصوص تحقیقات جرم(CTD) طی عملیاتی توانسته است یک فرد را که در انفجار انتحاری تفتان شهر هم مرز با خاک ایران نقش داشته است را بازداشت نماید.

بر اساس اعلام سخنگوی گروه مخصوص تحقیقات جرم(CTD)،نیروهای این گروه یک فرد مرتبط با گروه های تروریستی را بازداشت نموده اند که در انفجار انتحاری تفتان نقش داشته است.

از محل مخفی گاه ،POST'STANاز نیوز به نقل از پایگاه خبری ی طالبان افغانستان به نام ملا عبدالغنی برادر که در سال 2010 در بازداشت بود آزاد شدهداشت وی علاوه بر یک کلت کمری،مقادیر زیادی مواد منفجره نیز کشف و ضبط گردیده است.

شخص بازداشت شده در اعترافات اولیه خود نسبت به دست داشتن در انفجار انتحاری تفتان و هدف قرار دادن شهروندان هزاره در سطح شهر کویته نیز اقرار نموده است.

لازم بذکر است بر اثر 3 انفجار انتحاری در محل اقامت زائران در شهر مرزی تفتان واقع در نزدیکی خاک جمهوری اسلامی ایران،تعداد 26 نفر از زائران شهید و 18 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1