خبر فوری

 
 
بازداشت یک عضو تحت تعقیب طالبان پاکستان توسط نیروهای مبارزه با تروریسم در پیشاور
کد خبر :1973175363

09:55 1398/10/27


برچسب ها : بازداشت, پیشاور, جنبش طالبان پاکستان, گروه مبارزه با تروریسم,

نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا توانستند یک تروریست تحت تعقیب عضو جنبش طالبان پاکستان را بازداشت نمایند.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز| نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا توانستند یک تروریست تحت تعقیب عضو جنبش طالبان پاکستان را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ایوب خان فرزند خان احمد از اهالی منطقه لندی کوتل حال پور دل از توابع استان خیبر از تروریست های خطرناک جنبش طالبان پاکستان و تحت تعقیب نیروهای امنیتی ایالت خیبر پختون خوا بوده است، دولت محلی خیبر پختون خوا برای سر وی مبلغ 500 هزار روپیه را به عنوان پاداش تعیین کرده بود.

وی در چندین حملات مختلف علیه پلیس و نیروهای امنیتی از جمله حمله به ایست و بازرسی نیروهای امنیتی در میدان شهید ریاض شهر پیشاور حضور داشته است، در این حمله تعداد زیادی از نیروهای پلیس و اف سی جان باختند.

وی علاوه بر این در حملات مختلف شامل حمله به ایست و بازرسی نیروهای اف سی، به آتش کشیدن خودرو و ساختمان های دولتی، حمله به ایست و بازرسی پلیس در میدان شهید منظور، حمله به ایست و بازرسی در باره قدیم، حمله به مواضع لشکر امن و ... نیز نقش داشته است.

نیروهای امنیتی این تروریست را به منظور انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به مکان نامشخص منتقل نموده اند.

ارسال نظر

 
1