خبر فوری

 
 
بازداشت یک عضو ارشد تحریک طالبان پاکستان در عملیات دایره مبارزه با تروریسم در مردان
کد خبر :1202408588

14:29 1400/02/20


برچسب ها : بازداشت, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, مردان,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا از بازداشت انور خان معروف به باچه از اعضای ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در شهرستان مردان خبر دادند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا از بازداشت انور خان معروف به باچه از اعضای ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در شهرستان مردان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی مقامات دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا در جریان این عملیات یک تروریست تحت تعقیب پلیس به نام انور خان معروف به باچه از اهالی منطقه چارسده شهرستان باجور بازداشت و از وی تعداد یک قبضه اسلحه کلت به همراه نارنجک دستی به عمل آمد.

طبق گفته مقامات امنیتی محلی در بازجویی های صورت گرفته از تروریست بازداشت شده، وی به محل اختفای ذخایر سلاح و مهمات جنگی اعتراف نموده و از منطقه اعلام شده از سوی این تروریست مقادیر زیادی مسلسل سنگین، گلوله های خمپاره، تفنگ، بشکه و مهمات مربوط به انواع مختلف سلاح کشف و ضبط گردید.

تروریست بازداشت شده در 13 پرونده مختلف تروریستی تحت تعقیب دایره مبارزه با تروریسم پلیس مردان قرار داشت و مبلغ 5 میلیون روپیه نیز به عنوان پاداش برای سر وی اعلام شده بود.

ارسال نظر

 
1