خبر فوری

 
 
بازداشت یک تروریست در عملیات نیروهای پلیس در چارسده
کد خبر :126633934

15:27 1400/01/28


برچسب ها : انفجار مواد منفجره, بازداشت, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, چارسده, دستگیری تروریست ها,

نیروهای پلیس منطقه سروکله طی عملیاتی یک تروریست سابقه دار وابسته به گروه های تروریستی را بازداشت و از وی مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط نمودند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای پلیس منطقه سروکله طی عملیاتی یک تروریست سابقه دار وابسته به گروه های تروریستی را بازداشت و از وی مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط نمودند.

زیب الله خان افسر پلیس منطقه ای در این خصوص خبر داد: پس ازز دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور یک تروریست خطرناک در حوزه استحفاظی منطقه سروکله یک تیم ویژه پلیس به سرپرستی بسم الله خان رئیس مرکز پلیس سروکله تشکیل گردید و در یک عملیات گشت زنی به مخفیگاه تروریست یورش بردند.

وی افزود: در جریان این عملیات یک تروریست به نام جمیل احمد فرزند غلام بهادر ساکن منطقه ارنده رنرا خیل بازداشت شد، وی در 4 آذر ماه 1392 قصد هدف قرار دادن خودروی نیروهای پلیس به وسیله یک بمب کنار جاده ای را داشت که نیروهای پلیس از آن جان سالم به در بردند، وی همچنین در 15 آذر ماه 1392 مدرسه دوره ابتدایی در منطقه اقرب داگ را به وسیله مواد منفجره منهدم نموده بود.

وی در سه اقدام تروریستی مختلف توسط مرکز پلیس منطقه بتگرام و سروکله تحت تعقیب قرار داشت، این تروریست به منظور انجام بازجویی ها و تکمیل تحقیقات به محل نامشخص منتقل گردیده است.

ارسال نظر

 
1