خبر فوری

 
 
بازداشت یک تروریست توسط نیروهای مبارزه با تروریسم در شهر کویته پاکستان
کد خبر :748112182

15:14 1399/02/25


برچسب ها : پلیس کویته, دولت محلی ایالت بلوچستان, سازمان مبارزه با تروریسم, نیروهای مبارزه با تروریسم, کشتار شیعیان,

نیروهای مبارزه با تروریسم(CTD) شهر کویته طی عملیاتی توانستند یک عضو وابسته به یکی از گروه های تروریستی که در ترور هدفمند شیعیان در شهر کویته نقش داشت را بازداشت نمایند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز| نیروهای مبارزه با تروریسم(CTD) شهر کویته طی عملیاتی توانستند یک عضو وابسته به یکی از گروه های تروریستی که در ترور هدفمند شیعیان در شهر کویته نقش داشت را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای مبارزه با تروریسم بر اساس اطلاعات محرمانه سازمان های اطلاعاتی اقدام به عملیات در مناطق حومه شهر کویته نمودند و توانستند فردی به نام نقیب الله از اعضای ارشد گروه تروریستی لشکر جنگوی را بازداشت نمایند.

طبق گفته مقامات سازمان مبارزه با تروریسم(CTD)؛ فرد بازداشت شده در سال های 2013 و 2014 میلادی در دهها عملیات ترور شیعیان هزاره نقش داشته است و دولت بلوچستان نیز مبلغ 500 هزار روپیه را به عنوان پاداش برای سر وی تعیین کرده بود.

مقامات سازمان مبارزه با تروریسم(CTD) مدعی شدند علی رغم آنکه تاکنون چندین تروریست تحت تعقیب که دولت بلوچستان برای سر آنان پاداش تعیین کرده بود را بازداشت نمودیم، اما دولت بلوچستان هیچ مبلغی را به ما پرداخت نکرده است.

منابع آگاه در این باره خبر دادند که این مظنون چندی پیش از کشور افغانستان به کویته بازگشته است که توسط نیروهای مبارزه با تروریسم بازداشت و برای انجام بازجویی ها و تکمیل تحقیقات به محل نامشخص انتقال داده شده است.

ارسال نظر

 
1