خبر فوری

 
 
بازداشت چند تن به اتهام ارتباط با حمله تروریستی به کنسولگری چین در کراچی
کد خبر :1112062099

14:17 1397/09/10


برچسب ها : حمله تروریستی, کراچی, کنسولگری چین,

دکتر امیر شیخ بازرس کل پلیس ایالت سند خبر داد بازداشت ها در رابطه با پرونده حمله تروریستی به کنسولگری چین در کراچی همچنان ادامه دارد.


 

کراچی:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس،دکتر امیر شیخ بازرس کل پلیس ایالت سند خبر داد بازداشت ها در رابطه با پرونده حمله تروریستی به کنسولگری چین در کراچی همچنان ادامه دارد.

وی در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت:تحقیقات از سوی دایره مبارزه با جرم پلیس کراچی در حال انجام تحقیقات در خصوص شناسایی عوامل پشتیبان کننده حمله تروریستی به کنسولگری چین است و نیروهای امنیتی رینجرز و سازمان های اطلاعاتی پاکستان نیز در حال همکاری با پلیس برای انجام تحقیقات هستند.

بازرس کل پلیس ایالت سند افزود:افراد دیگری در ارتباط با پرونده حمله تروریستی بازداشت شده اند و هتلی که تروریست ها در آن سکونت داشته اند نیز مورد شناسایی قرار گرفته است و افراد مختلفی نیز از داخل هتل،مورد بازداشت قرار گرفته اند.

لازم بذکر است،در حمله تروریستی 3 تن از افراد مسلح به کنسولگری چین در کراچی تعداد 4 تن از جمله دو نیروی پلیس کشته شدند و 3 فرد مهاجم نیز بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

 
1