خبر فوری

 
بازداشت پروفسور آمریکایی توسط اسرائیل در فلسطین اشغالی
کد خبر :631589507

17:44 1397/06/25


نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی،فرانک رومانو پروفسور 66 ساله آمریکایی را بازداشت و به زندان بیت المقدس منتقل کرده اند.


 

بیت المقدس:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری USA TODAY نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی،فرانک رومانو پروفسور 66 ساله آمریکایی را بازداشت و به زندان بیت المقدس منتقل کرده اند.

بر اساس این گزارش،گابی لاسکی دادستان کل رژیم صهیونیستی گفت:به زودی پرونده تشکیل شده علیه این پروفسور آمریکایی،مورد دادرسی قرار خواهد گرفت.

یکی از دوستان فرانک رومانو به خبرنگاران اطلاع داده است که این پروفسور آمریکایی که تابعیت فرانسه نیز داشته است و به همراه 2 شهروند فلسطینی دیگر،توسط نیروهای اسرائیلی دستگیر شده است.

طبق گفته شاهدان عینی،رومانو در اعتراض به اقدام رژیم صهیونیستی برای تخریب منازل و ساختمان ها در نوار غزه،مقابل بلدوزرهای اسرائیل مانع تخریب  منازل شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام رومانو،وی را به همراه 2 تن از شهروندان فلسطینی به بهانه اخلال در امنیت بازداشت کردند.

پروفسور فرانک رومانو مدرس رشته های قانون،تاریخ،ادبیات و فلسفه دانشگاه پاریس است و به عنوان قانونگذار در آمریکا و فرانسه فعالیت میکند.

اخبار شنیده شده حاکی از آن است که این پروفسور رومانور را پس از بازداشت به مرکز پلیس در غزه غربی منتقل نموده اند که در آنجا گروه فعال حقوق بشری موسوم به «تلاشگران امنیت» با وی به ملاقات و گفتگو پرداختند.

یکی از اعضای این گروه حقوق بشری پس از گفتگو با وی اطلاع داده است که تا زمانی که رژیم صهیونیستی اقدام خود برای تخریب منازل خان العمر را متوقف ننماید،پروفسور رومانو به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1