خبر فوری

 
بازداشت نه عضو وابسته به گروه های مختلف تروریستی در ایالت پنجاب در آستانه عید سعید قربان
کد خبر :378228485

14:31 1402/04/06


برچسب ها : بهاولپور, داعش, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, دولت اسلامی عراق و شام, دیره غازی خان, ملتان, نیروهای امنیتی پاکستان,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب پاکستان از دستگیری 9 عضو وابسته به گروه های مختلف تروریستی و خنثی سازی طرح تروریستی در آستانه عید سعید قربان خبر داد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب پاکستان از دستگیری 9 عضو وابسته به گروه های مختلف تروریستی و خنثی سازی طرح تروریستی در آستانه عید سعید قربان خبر داد.

بر اساس اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، طی عملیات های مبتنی بر اطلاعات محرمانه در سه شهرستان مختف ایالت پنجاب 9 عضو گروه های مختلف تروریستی از جمله یک زن وابسته به داعش شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته سخنگوی سی تی دی این تروریست ها از شهرستان های ملتان، بهاولپور و دیره غازی خان دستگیر شدند و اسامی این افراد به این شرح است: عدنان، عبدالحلیم، شیراز، بلقیس و عمر بن خالد.
از این تروریست ها چندین عدد نارنجک دستی به همراه وسایل ساخت جلیقه انفجاری کشف و ضبط شد.
سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم افزود: زن دستگیر شده از اعضای فعال و سرشناس گروه تروریستی داعش است.
وی خاطرنشان کرد: این تروریست ها در حال طرح ریزی عملیات تروریستی در عید سعید قربان بودند که با عملیات به هنگام اطلاعاتی نیروهای مبارزه با تروریسم نافرجام گذاشته شد.
برای تمامی این تروریست ها پرونده قضایی تشکیل گردیده و روند بازجویی از آنان آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1