خبر فوری

 
 
بازداشت سه مظنون مرتبط با انفجار خط ریلی در عملیات پلیس شهر حیدرآباد
کد خبر :1686457564

14:38 1401/01/18


برچسب ها : انفجار خط راه آهن, بازداشت, پلیس ایالت سند, تجزیه طلب, جدایی طلب, حیدرآباد, فعال ملی گرای سند,

طی عملیات مشترک سرویس های اطلاعاتی و پلیس حیدرآباد سه تن از افراد مرتبط با انفجار خط راه آهن و وابسته به گروه های تجزیه طلب ایالت سند بازداشت شدند.


سند: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مشترک سرویس های اطلاعاتی و پلیس حیدرآباد سه تن از افراد مرتبط با انفجار خط راه آهن و وابسته به گروه های تجزیه طلب ایالت سند بازداشت شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فرماندهی پلیس شهر حیدرآباد ایالت سند در این خصوص اعلام نمود: افراد بازداشت شده از اعضای یک گروهک وابسته به گروه های تجزیه طلب ایالت سند می باشند و از آن چندین قبضه سلاح، مواد منفجره و دیگر ابزار آلات ساخت بمب کشف و ضبط گردید.

طبق گفته سخنگوی پلیس حیدرآباد، افراد بازداشت شده در بازجویی های به عمل آمده مسئولیت انفجارهای چند روز گذشته را بر عهده گرفتند، این افراد در حال طراحی عملیات خرابکارانه مجدد در منطقه بودند.

سخنگوی پلیس افزود: علیه افراد بازداشت شده پرونده قضایی با عنوان اقدامات تروریستی و آسیب رساندن به اموال ملی تشکیل شده است.

لازم به ذکر است طی نزدیک به یک سال اخیر گروه های تجزیه طلب ایالت سند به فعالیت های خرابکارانه مسلحانه در سطح ایالت سند روی آورده اند و تاکنون چندین مرتبه اموال ملی عمومی همچون خط راه آهن، دکل مخابرات، دکل های برق فشار قوی و غیره را هدف قرار داده و منهدم نموده اند.

گفتنی است روز گذشته نیز افراد وابسته به گروه های تجزیه طلب ایالت سند خط راه آهن در حوالی منطقه پدعین شهرستان نوشهرو فیروز ایالت سند را به وسیله مواد منفجره منهدم نمودند که باعث اختلال در رفت و آمد قطارهای شمال به جنوب پاکستان و بالعکس شد.

ارسال نظر

 
1