خبر فوری

 
بازداشت سه فرمانده ارشد داعش در پایتخت افغانستان
کد خبر :1214429808

15:37 1399/02/23


برچسب ها : ابو عمر خراسانی, دولت اسلامی عراق و شام, سازمان اطلاعات افغانستان, گروه تروریستی داعش, لشکر خراسان داعش, وزارت کشور افغانستان,

نیروهای امنیتی افغانستان در عملیاتی ویژه سه فرمانده ارشد گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) از جمله سرکرده این گروه در بخش آسیای جنوبی را بازداشت نمودند.


 

کابل: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی افغانستان در عملیاتی ویژه سه فرمانده ارشد گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) از جمله سرکرده این گروه در بخش آسیای جنوبی را بازداشت نمودند.

وزارت کشور و سازمان اطلاعات افغانستان(NDS) با انتشار بیانیه ای ضمن تایید این خبر اعلام نمودند: ابو عمر خراسانی سرکرده گروه تروریستی داعش در منطقه آسیای جنوبی به همراه ابوعلی رئیس بخش اطلاعات و صهیب فرمانده بخش روابط عمومی این گروه در کابل بازداشت شدند.

در این بیانیه آمده است: سازمان اطلاعات افغانستان(NDS) به عملیات های خود جهت مقابله با گروه های تروریستی، بازداشت فرماندهان ارشد و درهم کوبیدن پناهگاه های آنان ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است بخش آسیای جنوبی گروه تروریستی داعش در حال حاضر در شمال افغانستان حضور دارد اما این گروه در ماه های اخیر عملیات های متعددی را در جنوب افغانستان انجام داده است و تاکنون مسئولیت چندین حمله تروریستی را بر عهده گرفته است.

پیش از این و در هفته گذشته نیز سازمان اطلاعات افغانستان با انتشار بیانیه ای از بازداشت 8 تروریست وابسته به گروه تروریستی داعش و شبکه حقانی که در عملیات های تروریستی در کابل نقش داشتند خبر داده بود.

ارسال نظر

 
1