خبر فوری

 
 
بازداشت سه شهروند دیگر بلوچ توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان از مناطق کیچ و جاو
کد خبر :814698458

12:15 1399/09/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, جاو, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, کیچ,

سه شهروند دیگر از اهالی مناطق جاو و کیچ در عملیات های جداگانه سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سه شهروند دیگر از اهالی مناطق جاو و کیچ در عملیات های جداگانه سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش و ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان روز گذشته طی عملیاتی در گردانک منطقه بلیده واقع در کیچ دو شهروند بلوچ به نام های دلجان فرزند خدا بخش و عارف فرزند اسماعیل را ربودند.

طبق گفته منابع آگاه، این دو شهروند بلوچ از منطقه گردانک به سمت الندور در حال حرکت بودند که توسط اعضای باندهای تبهکار موسوم به جوخه مرگ وابسته به سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شدند.

لازم به ذکر است در حال حاضر چندین باند تبهکار در زمینه قاچاق انسان، مواد مخدر و سلاح در نقاط مختلف بلوچستان فعالیت دارند، این گروه ها که توسط مردم بلوچ با عنوان جوخه مرگ خوانده می شوند از حمایت ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان برخوردارند، این گروه ها در زمینه مقابله با گروه های جدایی طلب مسلح بلوچ و همچنین ربودن شهروندان بی گناه بلوچ با ارتش پاکستان همکاری دارند.

همچنین طبق گفته منابع آگاه محلی، نیروهای ارتش پاکستان یک شهروند بلوچ به نام رحیم جان فرزند روزی را به اردوگاه نظامی فراخوانده و سپس وی را بازداشت نمودند و در حال حاضر هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

ناگفته نماند نیروهای ارتش پاکستان روز گذشته نیز یک شهروند بلوچ به نام وحید الهی بخش را به همین روش بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

 

 

ارسال نظر

 
1