خبر فوری

 
 
بازداشت سه تروریست وابسته به جنبش ملی متحد لندن در عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در کراچی
کد خبر :74955706

11:32 1400/03/08


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, جنبش ملی متحد لندن, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سرویس های اطلاعاتی پاکستان,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در یک عملیات مشترک در شهر کراچی سه تن از تروریست های عضو جنبش ملی متحد لندن و وابسته به سازمان اطلاعات هند را بازداشت نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در یک عملیات مشترک در شهر کراچی سه تن از تروریست های عضو جنبش ملی متحد لندن و وابسته به سازمان اطلاعات هند را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی مقامات دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی، در این عملیات مشترک سه نفر از اعضای حزب جنبش ملی متحد لندن موسوم به ام کیو ام لندن که از اهالی حیدرآباد و کراچی می باشند دستگیر و از آنان تعداد یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری 9 میلیمتری، 30 فشنگ جنگی کلت، نارنجک دستی و یک نوار فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط گردید.

طبق گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، نعیم احمد یکی از مظنونان بازداشت شده از اعضای ارشد حزب ام کیو ام لندن در شهر حیدرآباد و مسئول مشترک کمیته سازماندهی سند بوده می باشد، وی با دستورات رهبران این حزب یک گروه شش نفره برای قتل مخالفان و ایجاد رعب و وحشت میان آنان تشکیل داد که اعضای آن را افراد آموزش دیده توسط سازمان اطلاعات هند شامل می شوند.

متهم نعیم احمد به اتهام جرائمی همچون اقدامات تروریستی، زورگیری، شورش و اغتشاش، قتل نیروهای پلیس و انفجار بمب بازداشت شده است.

همچنین یکی دیگر از متهمان بازداشت شده به نام عمران نیز مسئول اسبق بخش حیدرآباد جنبش ملی متحد و رئیس یکی از دفاتر این حزب بوده است.

علاوه بر این متهم علیم الدین نیز از اعضای «سازمان دانشجویان متحد سراسر پاکستان» می باشد که توسط سازمان اطلاعات هند موسوم به RAW تحت آموزش قرار گرفته است، وی به دلیل قتل نیروهای و دیگر پرونده های قضایی روانه زندان شده است.

تروریست های حیدرآباد در بازجویی های اولیه به تشکیل گروه های مسلح و انتقال سلاح، مهمات جنگی و نارنجک به شهر کراچی بنابر دستورات رهبران ساکن آفریقای جنوبی اعتراف نموده اند.

 

ارسال نظر

 
1