خبر فوری

 
 
بازداشت سه تروریست مظنون به قتل توسط پلیس شهر کوهات
کد خبر :1565111824

13:51 1399/07/15


برچسب ها : بازداشت, پلیس خیبر پختون خوا, پلیس کوهات, ترور کننده, تروریست,

پلیس شهر کوهات ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی موفق شد سه تن از افراد وابسته به قتل زنجیره ای شهروندان عادی را بازداشت نمایند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| پلیس شهر کوهات ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی موفق شد سه تن از افراد وابسته به قتل زنجیره ای شهروندان عادی را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس شهر کوهات طبق اطلاعات محرمانه در عملیاتی سه از عناصر آژانس های امنیتی خارجی را بازداشت نمودند، این تروریست ها با حمایت آژانس های اطلاعاتی خارجی اقدام به ترور شخصیت های برجسته و شهروندان عادی می کردند.

این افراد در بازجوی های اولیه خود به نقش داشتن در سه فقره ترور شهروندان عادی طی یک ماه اخیر اعتراف نموده اند، این افراد با قتل شهروندان بی دفاع سعی داشتند به تفرقه افکنی میان مذاهب مختلف دامن بزنند.

لازم به ذکر است طی یک ماه اخیر اقدامات شورشی عناصر تکفیری برای دامن زدن به اختلافات و درگیری های مذهبی در سطح پاکستان با شدت قابل توجهی افزایش یافته است، در جریان گسترش آتش اختلافات مذهبی چندین تن از شهروندان بی دفاع شیعه در نقاط مختلف پاکستان به ویژه مناطق کوهات و پاراچنار به دست عناصر تکفیری به شهادت رسیده اند.

ارسال نظر

 
1