خبر فوری

 
 
بازداشت سه تروریست عضو تحریک طالبان پاکستان در راولپندی
کد خبر :1269842955

13:20 1399/09/24


برچسب ها : بازداشت, پلیس پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, دایره مبارزه با تروریسم, راولپندی,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس(CTD) از بازداشت سه تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان طی عملیاتی در شهر راولپندی خبر داد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس(CTD) از بازداشت سه تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان طی عملیاتی در شهر راولپندی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس پنجاب پس از دریافت اطلاعات محرمانه از مخفیگاه تروریست ها در شهر راولپندی واقع در نزدیکی پایتخت پاکستان اقدام به انجام عملیات نموده و سه نفر را در این رابطه بازداشت نمودند.

طبق گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب، نیروهای مبارزه با تروریسم پلیس به محض دریافت گزارشاتی مبنی بر حضور تروریست ها عملیات نظامی را در خیابان ادیاله شهر راولپندی آغاز نمودند.

در این عملیات سه تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بازداشت شدند، این تروریست ها از سوی افغانستان تحت پشتیبانی مالی قرار داشتند و دستورات خود را نیز از آنجا دریافت می کردند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم در ادامه تشریح ابعاد این عملیات افزود: این تروریست ها در بازجویی های اولیه به عمل آمده به دست داشتن در 4 عملیات مختلف تروریستی اعتراف نموده اند، این افراد علاوه بر این قصد داشتند ساختمان سازمان بورس اوراق بهادار اسلام آباد را نیز هدف حمله تروریستی قرار دهند.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز طی حمله انفجاری در راولپندی نزدیک به 25 نفر دچار جراحت شدند.

ارسال نظر

 
1