خبر فوری

 
 
بازداشت سه تروریست در عملیات نیروهای پلیس در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :1972849721

16:51 1399/09/01


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, تروریست, تروریسم, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, کراچی,

پلیس منطقه ملیر شهر کراچی پاکستان طی عملیاتی با بازداشت سه تروریست وابسته به لشکر جنگوی و کشف مواد منفجره موفق شد عملیات تروریستی در این شهر را خنثی نماید.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| پلیس منطقه ملیر شهر کراچی پاکستان طی عملیاتی با بازداشت سه تروریست وابسته به گروه تروریستی لشکر جنگوی و کشف مواد منفجره موفق شد عملیات تروریستی در این شهر را خنثی نماید.
بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس منطقه ملیر شهر کراچی پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تروریست ها در یک ساختمان واقع در منطقه استیل تاون، اقدام به آغاز عملیات نظامی در این منطقه نموده و با یورش به ساختمان مذکور سه نفر از جمله دو برادر را بازداشت نمودند.
طبق اعلام مقامات پلیس، در این عملیات دو برادر به نام های شیخ محمد معین الدین و ارباز معروف به اریان به همراه فردی دیگر به نام اریب معروف به بلال از عناصر تروریستی لشکر جنگوی تحت بازداشت قرار گرفتند.
بر اساس اعلام سخنگوی پلیس شهر کراچی، از این تروریست ها تعداد ۲ عدد نارنجک دستی، ۳ دستگاه کنترل بمب، ۹۰ گرم مواد منفجره، ۱۰۰۵ عدد بلبرینگ به همراه ۲۵ کیلوگرم انواع مختلف میخ و دیگر ابزار آلات ساخت بمب کشف و ضبط گردید.
طبق گفته پلیس، این سه تروریست بازداشت شده برای انجام یک عملیات بزرگ تروریستی گرد هم آمده بودند.
گفتنی است شیخ محمد معین الدین در سال ۲۰۱۳ میلادی به همراه برادر خود به نام ممتاز معروف به فرعون بازداشت شده بود، وی پس از آزادی به افغانستان پناه برد و در آنجا به مدت ۴۵ روز آموزش های نظامی و تروریستی را دریافت کرد.
طبق گفته سخنگوی پلیس کراچی، شیخ محمد معین الدین در بازجویی های اولیه اذعان نموده است که در سال ۲۰۰۷ میلادی به عضویت گروه تروریستی درآمد و در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط نیروهای مبارزه با تروریسم به همراه برادر و یکی دیگر از همدستان خود به نام احمد معروف به منا به اتهام ترور و قتل، زورگیری و دیگر جرایم بازداشت شده بود.
فرد سوم بازداشت شده در این عملیات به نام اریب معروف به بلال در سال ۲۰۱۹ میلادی دو نیروی پلیس به نام های الله دینو و احمد علی را در شهرک اورنگی به قتل رسانده و سپس به افغانستان گریخته بود.

ارسال نظر

 
1